poniedziałek, 5 lipca 2010

Projekt ,,Dziwne twarze"


Witam ponownie. Jest lato upały , a od upałów mózg się lasuje :P I tak od przegrzania się obwodów
w mojej głowie narodził się koncept :P Ten projekt chciałem zrealizować nie co później ale się nie mogłem doczekać ( po co później odkładać człowiek ma przecież sklerozę xD)  Projekt ten jest parodią innego projektu :P
Ale cóż każda parodia w mniejszym lub większym stopniu jest dobra. Tak więc zapraszam Was moi drodzy czytelnicy do odwiedzania tego cyklu.
Zaczynajmy!!

Pierwszą osobą, która musiała spróbować zrobić coś głupiego byłem ja .



I tak się to jakoś potoczyło dalej i w projekcie pierwszą osobą którą zechciała się powygłupiać przed obiektywem była Marta . Nieraz już pozowała dla mnie ale skusiła się właśnie na coś innego :P A teraz popatrzcie co Marta wyprawiała:

WTF ??




Oczywiście nie mogło zabraknąć cudownego krzyku Marty ;D




Drugą osobą, która wystąpiła gościnnie była Pola ;) Pola jak to Pola odważnie chodziła po polach:P Jej cudowną słodką buźkę można obejrzeć poniżej. Trzymajcie się mocno krzeseł :D

Joker





To tyle na dziś :P
Pozdro !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz