poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Stary też może

Witam ponownie po tygodniowej przerwie, którą spędziłem tu i ówdzie a mianowicie w małej malowniczej miejscowości u rodzinki na Żuławach wiślanych w Drewnicy. Otóż ta malownicza miejscowość położona w odległości 6 km od morza przy ujściu Wisły. Podczas pobytu w owej miejscowości testowałem swój nowy nabytek otóż obiektyw ze starego Zenita - Heliosa f2/58mm. Jest to typowy obiektyw do portretów stałoogniskowy. Nie ma silnika wiec ostrość trzeba ustawiać manualnie ( w przypadku mojego nikona). Szkoda bylo mi kasy an kupowanie Nikorra wiec kupiłem adapter z odpowiednim mocowaniem (m42) i gotowe :D
Poniżej efekty testów.
Test na otaczającej mnie nadwiślańskiej roślinności:
oraz z przydomowych ogródków
Również na  siostrzeńcu:D Nikosiu i jego Kociambrze :P


Milenie mojej nadmorskiej kumpeli i jej bucie:P
i oczywiście nie może zabraknąć zachodu słońca:D
Już niedługo więcej nowych zdjęć:D caly tydzień czerpałem inspiracje nad Wisłą
Do następnego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz