wtorek, 17 sierpnia 2010

Polska kolej transsyberyjska

Witam!!
To znowu ja:P Miałem tygodniowy urlop jak (jak dla mnie to nie urlop zbyt inspirująco było:P )Zdjęcia przedstawiające 14-godzinną podróż PKP intervillage:P z CK do KOSZALINA realizowane obiektywem Helios 58mm f/2 Jakoś trzeba było wypełnić czas więc w ruch poszedł aparat wraz z Heliosem:D I tak powstało kilkanaście pociągowych ujęć - dla niektórych mogą być nic nie warte - trudno . Porsze bardzo podziwiajcie tą straszliwą tułaczkę pociągiem  PKP pospieszmy(-nym):P

Peron 9 i trzy czwarte
 Wagonowy korytarz

Głebia



Popielniczka
Lipo
 Fizolofia Tomka :P
 Dziwo
 Nasze kojo
Stagnacja
Places
 Pospieszmy
Tort urodzinowy Tomka ( wersja studencka)
 
 Ja też doczekałem się portretu . Wykonany przez Tomka. Też fotografuje ale analogowo:)
Tomek - Lipek
Czasoumilacz
Didżital surrand
Tczewskij most
 Życzę miłej podróży. Odjazd:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz