środa, 4 sierpnia 2010

Sommers day

Witam ;)
Tak jak obiecałem są nowości :D Dzisiaj przed państwem Iwona, którą poznałem podczas letniej edycji Offa. W związku z tygodniową przerwą, którą niestety miałem ze względu na parę formalności oraz pobyt na Żuławach wracam pełni sił i pomysłów ( ale za tydzień znów wyjeżdżam;( ale na niedługo). Iwonka to piękna czarnowłosa i czekoladooka dziewczyna, troszeczkę nieśmiała (ale przymnie każdy się ośmiela :P), która miała chętkę na zdjęcia i tak się stało jak się stało, że wreszcie się ich doczekała ( sory Iwonka, że po 3 miesiącach dopiero:P) 

Dzień nam dopisał słoneczko świeciło więc pohasaliśmy na świeże ściernisko:D
 a tam Smakosz xD

W głowie mi grał utwór zespołu L.Stadt  pt: "Velvet". 

,,No i pan Paweł... "
I tak powstał kolejny cykl fotografii łąkowo-polnych ale nie tylko... Iwonka również wzięła czynny udział w moim upośledzonym projekcie :P A teraz zapraszam do obejrzenia polnych glamurów  :


Po tej zwiewnej i delikatnej łąkowej sesji udaliśmy się do mojej fabryki dziwnych twarzy :P
No powiem, że miałem spory dylemat  bo było aż tyle dziwnych aż nie sposób było wybrać no ale po długiej selekcji udało się wybrać kilka prac ( no też był problem taki jak z Oliwką - Iwona wychodziła za sexownie :P)
Oto prace z ostrej selekcji:

Łorientalnie :P

To tyle na dzisiaj i do następnego
 Hawk!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz