niedziela, 13 listopada 2011

Promenades autour de la ville

Witam !
No to się zaczął listopad i jak to zwykle bywa już święta w sklepach pełną parą:P Nie da się tego nie zauważyć:P Już wczoraj miałem chętkę kupić bombki ( nie wiem po co - może dlatego, że mieszkanie jest przytłaczające:P) w Oszołomie. Październik przeszedł do historii jako gruby miesiąc. Wiele by tu o tym pisać ale jak mnie poznacie to wam opowiem:P. Ostatni tydzień ogólnie huśtawka nastroju spowodowana pogodą oraz otaczającą mnie społecznością. Nieraz człowiekowi się załącza road house ( jeśli nie wiecie co to to odsyłam pod link). Dzisiaj za oknem zimno, szaro, buro - najlepiej zostać w domu i delektować się gorącą herbatką z miodem a wieczorem walnąć sobie grzańca. Ale zanim to chciałbym pokazać Ewę o iście ormiańskiej urodzie z którą miałem doczynienia w ostatni słoneczny dzień tego weekendu :D Zdjęcia wykonane na licznych wyremontowanych uliczkach Whitestoku. Zapraszam do oglądania.









Asysta & fryzura, make up: Bartek Grześ
Stylizacja: Paulina Płotczyk

Le papą do następnego:P
Hawk!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz