piątek, 10 września 2010

W pogoni za jeżem

Witam :D
Na początku wyjaśnię tytuł zanim rozpocznę swoje wywody :P Otóż nie wiem co oznacza - ma w sobie jakieś delikatne jesienne zabarwienie i to tylko tyle:P To zdanie wyrwane z monologu Michała, który znów mi towarzyszył na sesji :P Nadeszła jesień więc dzisiaj jesiennie i to bardzo (nic że większość zdjęć wygląda jak jesienna okładka gazetki Galerii Echo - trudno może się komuś spodobają :P). Tak wiec jak zwykle musiało się coś stać ( trzeba mieć szczęście) ;( W samochodzie zdechł mi akumulator, a Kornelia, która mi pozowała urwała miskę olejową. Tak wiec wielkie plan pojechania za miasto padł. Jeszcze mnie i Kornelię dopadło jakieś choróbsko. Po sesji zaniemówiłem już całkiem (gardło mi padło też) :P Tak więc ogólne samopoczucie wszystkich osób było tragiczne. Sytuacje ratowała piękna pogoda i Michał - człowiek orkiestra (który również dzisiaj objął funkcje tragarza:P) Jesienne popołudnie cudownie nam sprzyjało. Najpierw rozpoczęliśmy od wizażu i stylizacji Kornelii :D Make upem oczywiście zajęła się Sylwia bez której nie mogę się obyć :D

Za stylizację odpowiadała Blanka :D
Cisza spokó,j ptaszki już nie śpiewały bo odleciały. Wokół nas na ławeczkach mnóstwo osób( w różnym przedziale wiekowym od 60-80 lat:P Młodzież raczej siedzi i się uczy w szkole:P)
korzystających z ostatnich mocniejszych promieni słońca. Tej jesieni jak to zazwyczaj bywa jest parcie na wszelakie odmiany rudości, beży, czerwieni i brązu. A oto moje piękne rudaśne panie;D (od lewej Blanka, Sylwia, Kornelia  oraz mistrz drugiego planu - Michał). 
Tak więc po półgodzinnej stylizacji i kilku wypalonych fajkach przez Michała ruszyliśmy z impetem na alejki parku miejskiego w poszukiwaniu jesieni;) Tam siedziała pod rozłożystymi drzewami wśród złotych liści, 


przechadzała się alejkami ( ale zawiało poetyką dobra już nie będę tego robił bo spadnie oglądalność mojego bloga:P) Trochę ją poganialiśmy po parku,

IX wieków i centrum. Jak wygląda jesień każdy widzi :D

Tak więc drodzy czytelnicy w Kielcach już oficjalnie można powiedzieć, że zawitała jesień ;) A na koniec dzisiejszej treści Blaneczka :D

Do następnego
Hawk!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz