niedziela, 27 marca 2011

Nothing has been touched, część 2

Oto kolejna część mojego wiosennego projektu;) Powracam do tego co mnie dobiło, że aż znowu mnie wzięło na pisanie:P Otóż to:   i to  na statystyce, która do niczego mi niepotrzebna:P Także sami widzicie, że nie jest wesoło a matma to zło wcielone:) Ale wracając do sedna tak jak obiecałem dzisiaj coś nie coś od kuchni projektu i nie tylko;) Podczas sesji gościnnie wystąpiła Ania - tancerka jej nogi mogą niespodziewanie owinąć dookoła czegokolwiek:P
No make up


Tańczy skacze i je pomarańcze;P Poniżej Ania:





 
Oczywiście muszę wspomnieć o Wedelku bo się obrazi:P  Te szalone dziewczę może czasami pokazać pazurek:D Dlatego nie ryzykuję i publikuję ten poniższy spot wyborczy Wedelka, który ma pomóc w przejęciu władzy nad światem:


Oprócz tego jeszcze parę ujęć z backstages'u z czego jednego nie opublikuję. Może Wedelek się kiedyś zgodzi i pomoże w kampanii:P (Trzeba zrobić aferkę:P Zawsze pomaga:D)


Bakstejdżyk:P


Burżuje censored

 
 I na koniec coś dla fanów SffFEtaŚnycH FoCi:


No to tyle na dzisiaj

Dziękuję, Dobranoc:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz