piątek, 25 marca 2011

Nothing has been touched, część 1


Witam po długiej przerwie:) Oj dawno nic nie publikowałem z powodu bezendowego braku czasu na cokolwiek:( Jeszcze 2 tygodnie pięknej pogody - słońce, bezchmurne niebo, lekki powiem wiosennego wiatru we włosach aż chce się żyć . Ale niestety mój weekendowy  ,,chorobowy" wyjazd do domu był zimny i deszczowy i wogóle...;/ Ta emotikonka wszytko wyjaśnia. Gdy taka pogoda to człowiek automatycznie wzdycha pogrąża się i  dlatego piszę. Rozpocząłem realizować swoje wiosenne projekty;) Pierwszy zrealizowałem w pałacyku Zielińskich w Kielcach przy ul. Zamkowej. Nie wiem co  za styl tego zabytku ale wydaje mi się, że neoklasycystyczny:P Delikatne harmonijne  kształty i barwy komponowały się z Wedelkiem z którym współpracowałem tego dnia:)



























Wedelek jest bardzo sympatyczną zakręconą jak muszla po ogórkach dziewczyną, która chce zostać mistrzem polityki ale o tym w następnym odcinku (wyczekujcie!!:P)
Niektóre zdjęcia w tej sesji zostały wykonane metodą freelensingu;) Technika polega na robieniu zdjęć z odczepionym obiektywem:) Zabawy i efektów co niemiara tylko trzeba być cierpliwym W teorii technika wygląda bardzo prosto. Wystarczy wykręcić obiektyw od aparatu, odsunąć go od korpusu na kilka milimetrów i poruszać, aby złapać ostrość i uzyskać odpowiedni efekt. W praktyce, osiągnięcie pięknego rozmycia tła przy jednoczesnej ostrości konkretnego punktu jest bardzo trudne.

 Poniżej  wypociny zrealizowne tą metodą:


Druga część sesji oraz obszerny backstages w następnym odcinku:)
Pozdr:)

3 komentarze:

  1. no fajnie Bartusiu, to co z nami :P?

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tylko dodaj to "zza" o wystajacych rowach a gwarantuje ci takie wedlowskie niespodzianki typu zaproszenie na kawe z domieszką czegos przeczyszczajacego:P
    Wedel:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Esirku:) Jak tylko wroce to działamy:D

    OdpowiedzUsuń