czwartek, 13 grudnia 2012

Let it snow

Witam!
Po długiej przerwie wreszcie jestem :D Mój blog się zakurzył przez natłok wydarzeń. Pewnie już o mnie zapomnieliście:P chociaż niektórzy dobijają się i dopytują co kiedy gdzie i za ile. No niestety moi drodzy kupa obowiązków. Po pierwsze primo studia 3 rok i zwiazane z nim obowiązki! Tak tak dotrwałem i mam się bardzo dobrze. Po drugie primo to przejąłem po części obowiązki  w uczelnianej agencji fotograficznej (SAFF). Po trzecie primo to inne struktury  i twory uczelniane. Ale przy okazji tego, że SAFF organizował Sesję Mikołajkową (gdzie byłem koordynatorem czyli w sumie mówiąc prosto i logicznie to wychodzi na to, że ją organizowałem:P) urodził się pomysł, (ze względu na to, że  jestem ostatnio przeciążony  obowiązkami, nie mam  czasu na pomysły i wizje dlatego ubolewam bardzo z tego powodu chlip;( ), idea ! Tak z racji nadchodzących świąt by poczuć ten świąteczny czar mam dla Was słodkiego ślicznego reniferka. W tę rolę wcieliła się Ania. Przy charakteryzacji pomagała Asia . Posłuchajcie poniższej nutki


 i podziwiajcie czarującą Anie :D











A na koniec klasycznie
bakstages


Wesołych Świąt !
Hoł hoł!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz